BROADLINK ÜRÜNLERİMİZ  İLE ALAKALI

     -Modemi kapatıp açtığımız zaman BroadLink ürünlerinizi yeniden tanıtmamız gerekir mi?
      Bütün BroadLink cihazlarımız modem açıldığı zaman öncesinde tanıtılmış ise yaklaşık 5 saniye içerisinde modeme bağlanır.

     -BroadLink ürünlerini tanıtırken başka bir cihaza gereksinim duyar mıyım? 
      BroadLink cihazlarımızı kullanmanız için evinizde veya ofisinizde bir modem olmalıdır.

     -Cihazları 3g veya 4g üzerinden nasıl kullanabilirim?
      BroadLink cihazlarımız kurulum aşamasında her ayarı kendi otomatik yapar ve cihaz dısardayken cihazlarınıza 3g veya 4 g üzerinden otomatik bağlanabilir.

     -Modemimin IP şeklinin bir önemi var mı?
      Hayır kullandığınız internet sağlayıcının herhangi bir ayara ihtiyacı yoktur. Cihazlarımız değişken IP’de ve sabit IP’de çalışabilir.

     -Modemime herhangi bir router bağlıysa ürünleri tanıtma şeklim aynı mıdır?
      E-Control uygulamamız üzerinden tanıtım şeklini AP mode olarak seçmeniz gerekmektedir.

     -BroadLink RM-Pro cihazı her kumadayı kopyalayabilir mi?
      BroadLink RM-Pro hem kızılötesi hemde RF 315/433 Mhz bandındaki şifreli olmayan kumandaları kopyalabilir

     -BroadLink TC2 anahtarlarını tek başına kullanabilir miyim?
      BroadLink TC2 anahtarlarımızı uzaktan açıp kapatabilmeniz için evinizde veya ofisinizde RM-Pro cihazınız bulunmak zorundadır. Kendi aralarında RF şeklinde haberleşirler.

    -Cihazları Modemime nasıl tanıtırım?
     Tek yapmanız gereken e-control uygulamamızı indirip cihaz ekle bölümünden kendi wireless şifrenizi girip configure’a basmaktır. Butun ayarları cihazlarımız yapar.

    -Evimde internet gittiği zaman ayarlamış olduğum saatli ve tarihli senaryolar işlevlerini kaybeder mi?
     Hayır, kaybetmez yapmış olduğunuz bütün zamanlamalar cihazlarımızın içerisine kayıt olur.

    -BroadLink cihazlarını kullanırken evimin veya ofisimin elektrik tesisatında herhangi bir değişiklik yapmam gerekir mi?
     Hayır, cihazlarımızı kullanmanız için evinizin veya ofisinizin herhangi bir altyapıya ihtiyacı yoktur. Tesisatınızda herhangi bir değişiklik yapmanız gerekmez.

    -Evimi veya ofisimi başka bir yere taşıdığım zaman BroadLink cihazlarını da taşıyabilir miyim?
     Tabiki, cihazlarımızı yeni ofisiniz veya evinize taşıyabilir ve kurulumlarını yapabilirsiniz.

    -BroadLink cihazları ev ve ofis dışı kullanım (park,bahçe vs) için uygun mudur?
     Cihazlarımız dışarı kullanımı için uygun değildir.

    -BroadLink cihazları kendi kendine güncelleme yapar mı?
     Hayır, cihazlarımızın güncellemelerini e-control uygulamamız üzerinden kullanıcılar yapabilir.

    -BroadLink cihazları kendi aralarında iletişim sağlayabilir mi?
     Evet, cihazlarımız kendi aralarında iletişim sağlayabilir.

    -Wireless şifremi değişirsem cihazlarımın kontrolü kaybolur mu?
     Evet, wireless şifreniz değişirse cihazlarımız modeminize bağlanamaz.

    -BroadLink cihazlarımın mavi ışığının sürekli yanması ne anlama gelir?
     Cihazınız eşleşme modundadır.
 
    -BroadLink cihazlarımın ışığı saniyede bir yanıyor bu ne anlama gelir?
     Cihazınız eşleşme modundan çıkmıştır, lütfen reset atın.

    -BroadLink cihazlarımın ışığı 4 kere yanıp bir kez sönüyor bu ne anlama gelir?
     Cihazınız AP moduna geçmiştir, e-control uygulaması üzerinden AP modunda cihazınızı tanıtabilirsiniz.

    -BroadLink cihazlarımın ışığı hiç yanmıyor, bu ne anlama gelir?
     Cihazınızın modeminiz eşlenmesi tamamlanmıştır.

      ALIŞVERİŞ PROSEDÜRLERİ

      Siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım ?

      Sayfamızda siparişleriniz Banka Havalesi, Kredi Kartı, Kapıda Nakit ile alınmaktadır. 

      1) Banka havalesi ile vermiş olduğunuz siparişlerde , size belirtilen banka hesap numaralarından herhangi birine 3 iş günü içinde ödeme yapmanız gerekmetedir. Ödeme işlemi sırasında açıklama kısmına alınan ürünün cinsi ve alıcı kişinin ismini ve soyadını yazmayı lütfen unutmayınız.

      Sipariş işlemlerinin daha hızlı yürüyebilmesi için ödeme işleminden sonra lütfen İletişim Formu 'nu doldurunuz.

      2) Kredi kartı ile vermiş olduğunuz siparişlerde herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. e-mail adresinize siparişinizin durumu ile ilgili bilgiler ulaşacaktır. Yada müşteri hizmetlerimiz sizi telefon / e-mail yolu ile bilgilendireceklerdir.

     Yaptığım alıverişlerde teslimat şekilleri nasıldır?

     Siparişini verdiğiniz ve ödemesini yaptığınız ürünler en geç 3 iş günü içinde kargoya teslim edilecektir. Şu an için tek teslimat şeklimiz Kargodur. Özel durumlarda müşteri hizmetlerimize mail atarak bilgi alabilirsiniz.

     Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorundamıyım ?

     Sayfamızdan Banka havelesi, Kredi kartı ve Kapıda nakit ile alışveriş yapabilirsiniz.

     İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca ünlü güvenlik kuruluşu olan Rapid SSL tarafından korunmaktadır 128 bit’lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dahil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.

      KARGO & İADE 

      Arızalı ürün tamir veya değişim süreci aşağıda belirtilen hususlar doğrultusunda uygulanmaktadır. Satın almış olduğunuz ürün fatura tarihinden itibaren ilk 7 (Yedi) gün içerisinde ürünü hiç kullanmadan arızalanmış veya kutudan arızalı çıkmış ise; Ürün tarafımıza arızasının ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün tarafımıza ulaştırıldıktan sonra, ürün ile birlikte belirttiğiniz arıza notu dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası teknik servisçe onaylanmalıdır. Teknik servis arızalı olduğu tespit edilen ürünün; stok durumu müsait olup olmadığı kontrol eder, stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar ürün sahibine gönderilir. Stok durumu müsait olmadığı durumlarda ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır ya da müşterinin onayının ardından muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir. Bu tip arıza durumunda, arızalı ürünün tarafımıza faturası, tüm ek, ilave donanımlarıyla beraber ve orjinal ambalajı ile eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Bu süreç 1 (Bir) ila 3 (Üç) iş günü sürebilmektedir. Bu süreçteki arızalı ürünün ulaşım bedeli tarafımızca karşılanacak olup, teknik servisinden müşteriye ulaşım bedeli müşteri tarafından ödenecektir. Bu gönderinin ulaşım bedeli tarafımızca yapılacağından, gönderinin anlaşmalı olduğumuz firma tarafından ulaştırılması halinde ürün teknik servisimizce kabul edilecektir. Aksi halde ürün müşteriye iade edilmek üzere lojistik firmasına geri verilecektir. Bu süreç ilgili yasada da belirtildiği gibi minimum 10 (On) ila maksimum 30 (Otuz) gün sürebilmektedir.

      Arızalı olmayan ürünün iade masrafları müşterinin kendisine aittir. Müşteri tarafından iade edilmek istenen ürünün kargo ücreti ve EFT ücreti müşterinin kendisinden talep edilecektir. İadesi gerçekleşecek ürün kapıda ödeme ile alınmış ise kapıda tahsil ücreti müşteriden talep edilecek ve bu masraflar düşülerek para iadesi yapılacaktır.

      Ürün teslimatı esnasında ücret tahsil edilmeden ürün teslim edilememekte ve kontrolü yapılamamaktadır. Ürün açılmadığı için iadesi yapılan ürünün kargo ücreti müşterimizden talep edilmektedir.

      KAPIDA ÖDEME VE İADE ŞARTLARI 

      Kapıda ödeme ile yapılan alışverişlerde, ücret iadesi yapılabilmesi için aşağıda yer alan bilgilere ihtiyaç duymaktayız. 

Hesap bilgilerinizi info@broadlink.com.tr adresine iletebilir ya da iade kutunuzun içine de not olarak yazıp gönderebilirsiniz.

      Banka Adı

      Şube Adı

      Hesap Numarası

      Iban No